Blog

6+1 népszerű reklám az elmúlt évekből

6+1 népszerű reklám az elmúlt évekből

Egykoron a tv-s reklámok, plakáthirdetések voltak népszerűek, sokan emlékezhetünk Erikára, a Fabulon vagy a magyar hurka reklámra a ’80-as évekből. De ez az időszak is elmúlt, a modern korok vívmányai hódítanak, új hirdetési felületek, csatornák kerültek képbe. Vegyük csak a Facebook-ot, az Instagram-ot vagy a You tube-ot. Ha mindez még nem lenne elég a technika is sokat fejlődött, speciális effektekkel és videós trükkökkel rukkolnak elő a szakemberek a fogyasztásra ösztönzés érdekében. Azonban ahhoz, hogy minden jól klappoljon, szükség van egy kreatív elmére, tehetséges szakemberre, legyen szó akár Facebook kampányról vagy reklámokról. Az elmúlt időszakból is találunk jó pár olyan reklámfilmet,…
Olvass tovább
4+1 ok, amikor szükséged lehet egy kreatív szövegíróra

4+1 ok, amikor szükséged lehet egy kreatív szövegíróra

Nincs gyakorlatod szövegírás területén? Szeretnél közösségi oldalaidon vagy honlapodon minőségi tartalmakat? Célcsoportodnak megfelelő blogokat gyártanál? Ehhez bizony nélkülözhetetlen egy jó szakember, egy kreatív szövegíró, aki a téma lelkéig hatol egy-egy alkotás során. Nem elég egy sablonos, más oldalról átvett tartalom, hiszen azzal nem biztos, hogy célt érsz. Meg kell, hogy ragadjon az olvasóban a szöveg, fel kell, hogy csillanjon a szeme, amikor a sorokat olvassa. Valljuk be, te se szívesen maradnál egy olyan felületen, ahol már az első sorok olvasásánál fogod a fejed … Egy weboldal esetében például nem elég szimplán egy jó dizájn, ha a tartalom silány. Ez részben…
Olvass tovább
Ne bízd a véletlenre, válassz egy jó grafikust!

Ne bízd a véletlenre, válassz egy jó grafikust!

Miért fontos a jó grafikus? A grafikai tervezés nem gyerekjáték, rengeteg tanulással és gyakorlással szerezzük meg azt a tudást, ami folyamatosan jobbá és eredményesebbé tesz bennünket. Éppen ezért egy, a cég számára fontos projektnél érdemes szakértői kezekre bízni a munkát, legyen szó (a teljesség igénye nélkül) akár arculatról, kiadványokról, plakátról vagy szórólapokról. Ügyfélnek és szolgáltatónak is egyaránt fontos, hogy a munka gördülékenyen menjen, ezért már az elején érdemes letisztázni az elvárásokat. Az elképzeléseket minden esetben írásban rögzítsük, a legjobb egy brief formájában, így a későbbiek a munkafolyamatok is egyszerűbben végezhetők, mondhatni ez egy mankó a szolgáltató számára is. Ahhoz, hogy megtaláld…
Olvass tovább
A színek ereje

A színek ereje

Miért fontosak a színek? Egész életünket végigkísérik a színek, melyek mindegyikéhez köthető egy-egy jelentés. Egy arculat vagy csak egy logó megtervezésénél is fontos szerepet játszik a szín kiválasztása, ugyanis egyes színekhez érzelmek is társíthatók. Mivel pszichológiai reakciókra is befolyással vannak különböző árnyalatok, ezért például egy jól megválasztott logóval, reklámmal, termékcsomagolással hatással lehetünk ügyfeleinkre. Tudniillik a vásárlók 85% százaléka szín alapján dönt, nem mellesleg szerintük a szín segít a márkák közötti megkülönböztetésben. Színek jelentése: Sárga: a hatalom és az örök fény jelképe, így a jókedvűség és a vidámság jellemző rá. A buddhizmusban az alázatosság színe, egyébként pedig az optimizmus jelképe. Vállalatok,…
Olvass tovább
Trópusi őrület, avagy a pálmalevelek virágkora

Trópusi őrület, avagy a pálmalevelek virágkora

Grafikai tervezésben trópusi minták Új őrület látott napvilágot, amely leginkább az idei évben nyert igazán teret. A pálmás-kaktuszos-zöld leveles mintákkal díszített lakásdekorációk egyre nagyobb teret hódítanak. Nemcsak tapéták nyomataként láthatók már, hanem vázák, díszpárnák, huzatok, füzetek, képek, ruhák mintázataként is, és természetesen grafikai stúdiók is előszeretettel használják magazinok hasábjain, borítókon. Ha szeretnéd viszont látni meghívóidon, könyvborítóidon, plakátjaidon ezeket a mintákat kérj ajánlatot most!   Fotó: Pinterest és BN Creative
Olvass tovább
Rendezvényszervezés felsőfokon

Rendezvényszervezés felsőfokon

Bízd profira a rendezvényed sikerét   Sokan nem is tudják milyen nehéz megszervezni egy eseményt, legyen szó akár egy sajtótájékoztatóról, fesztiválról, születésnapról vagy esküvőről. Számos feszültséggel jár, ha saját magunk szervezzük, rengeteg dologra kell koncentrálni és mindig a helyzet magaslatán kell lenni. Bármelyikbe is fogunk, számos tényezőt nem szabad figyelmen kívül hagyni és érdemes jóval előtte letisztázni mindent. Előzetesen  gyűjtsünk össze minél több információt (pl. elképzelés, ötletek, helyszín), mely az elindulást és az esetleges közös munkát segíti, ugyanis egy rendezvény sikerességében fontos szerepet játszik a szervező csapat (amennyiben felkérünk valakit), valamint azadott személy vagy vállalat, akik a konkrét célok meghatározásával elősegítik…
Olvass tovább
Az év bátor színe az ultraviola

Az év bátor színe az ultraviola

Lila szín 2018-ban, akár esküvőn is   A tavalyi zöld után a 2018-as év Pantone színe a lila, pontosabban az ultraviola lett, vagyis a Pantone 18-3838 kóddal ellátott szín. Tudniillik a vállalat minden évben kiválaszt egy árnyalatot, ami nemcsak a kreatív szakmában lesz meghatározó, de a divat, esküvők, gasztronómia vagy lakberendezés területén is. Egyes írások szerint a lila találékonnyá tesz, hatása nyugtató és egyben energizáló is, serkenti az elmét. A Pantone vállalat szerint az ultraibolya a leleményesség jelképe, tükrözi az újszerűséget és a zsenialitást. S, hogy mely vállalatok alkalmazzák ezt a színt? A teljesesség igénye nélkül: Milka, Viber, Yahoo, Hallmark,…
Olvass tovább